Merhabalar benim adetimden 6 gün geçti kan tahlilinde beta 2328 çıktı. Son adet tarihim 1 Nisan ve 27 Nisan da erken gebelik testiyle hamile oldugumu öğrendim. Hem gebelik testinde hemen çıktı hemde beta bu kadar yüksek ikiz olma ihtimali var mıdır???