Kızlar 11 haftalık gebeyim oksapar kullanıyorum Ramazan’ın ortasıydı gittigimde doktorum bi sorun yok bir ay sonra kontrol dedi 10 Mayısta kontrolum var gidicem inşallah ama çok uzun geldi arası birşey olmuşsa diye korkuyorum bir kaybım var sizler ne sıklıkta gidiyorsunuz