Aliiasaff Bu sayfadan alışveriş yapan oldu mu acaba kimisi ilk yıkamada rengi soldu baskıları kötü yazmış kimisi çok beğenmiş kararsız kaldım
beyzacmvrc Aliiasaff bence çok parçalı alıp baskılı alana kadar nakışlı alıp az parça alın daha mantıklı ben öyle yaptım
Aliiasaff beyzacmvrc bir adet nakışlı setimiz var ben isimli olmasını istediğim için çok parçalı tercih ettim
beyzacmvrc Aliiasaff anladım nakışlı setlerinde isimlisi oluyo ondan bahsetmiştim ☺️ astral baby sayfasını da ovuyorlar baskı konusunda
Hilal2 Aman diyim yaptırma ben yaptırdım paramla rezil oldum istediğim ürün gelmedi ayrıca adamlar takmıypr seni muhattap yok haram olsun verdiğim para kaç saat ağladım çok hevesle yaptırmştm
Hilal2 Aliiasaff sen bilirsin ama telafi etmiyorlar yasıyosun umursamıyorlar şikayet edeceğim dedim aradılar adam vır vır konuştu sonuç yok helal olmasın diyorum.