cito83 canim hastane cok guzel hastane ilgililer ama cok fazla gercekten. Sislide oturuyosan eger ona bi bak baya indirim yapiyolar %30 kadar yada bi tanidigin felan varsa karti cikarabilcegin. Ben oyle bisey yapabilirsem dusunebilirim ama direk 7000 pahali geldi kuzenim 2 sene once 3000 tlye yapti diye hatirliyorum onunda sezaryendi. Birde doktor fiyatlarida degisiyodu orda her doktorun fiyatin farkli sen hangisine gidiyosun. En pahali olan prof olandi 250 tlydi diye hatirliyorum