Malesef ben depremden sonra 6 aylıkken geldim buraya onceden surekli olarak beni takip eden doktorumda cok iyiydi agrim sizim varsa yanlis anlamayin ama resmen doktorumu gorunce geçiyordu muthis bir enerjisi vardi buraya gelince Bende çok methini duydum yakınlarımdan sonra gidip kendim gördüm gerçekten çok ilgili ve beyefendi bir doktor biraz sessiz konuşuyor bunda Bende size katılıyorum 🙂