Esinnn34 Kızlar 5 aylık hamile sayılırım bazen karnımın şekli değişiyor korkuyorum mesela bir tarafı daha yüksek bir tarafı alçak kalıyor sonra yuvarlak şişlik gibi anlık şeyler çıkıyor bebek henüz küçük değil mi bunları görmem için 😫
Meri_yozgat Esinnn34 bebek toplanıyordur korkmana gerek yok , her gebelik bir değil kimş 5. Ayda bu durumh yaşar .. kimi 8. Ayda Tadını çıkar maşallah hareketli 🧿
Esoo0698 Esinnn34 Bende 24 haftalık olucam plesanta ve bebeğin poposu yan yana olduğu için bebek kendini en ufak ittirmede karnım sağ tarafı kocaman ve yüksek oluyor doktor normal dedi 😁
Ozge111 Esinnn34 bu bende Bayadır oluyor 17+4 üm yaklaşık bir aydır var hatta eşime gösterdim sonra anladım ki bebek ve çok güzel bişey 😍
babyasyanil Aydan beri yaşıyorum artık alıştım. Poposunu cıkarıyor heralde😅 rahim ağzı uzunluğun normalse sorun yok canım yeni nesil bebeler böyle
babyasyanil Esinnn34 ben ilk karşılaştığımda doktora gitmiştim korkumdan hshxjsj büyüdükce canımı acıtıyor tabi o ayrı mesele 🙄