Safakkk Kızlar bn şuan 18. Haftadayim şehir dışında olduğum için üçlü test yaptırmadım en son ne zamana kadar vaktim var bilen var mı yada 18. Haftanın sonlarında yapsam ne olur
Ozge111 Safakkk 11 haftada 2 li yaptırdım Bi sorun çıkmadı 3 lü için başka hastaneye gönderdi ikili temiz gerek yok 3lüye detaylı yaptıralım dedi randevü aldım dün kendi doktoruma gittim oda yaptırma taraftarı oldu kan almadı ama ultrasonla 3 lü test yapıcak
Sultan_bzbyk Bende 14 haftalikken 2 li taramayi yaptı hiç bi sıkıntı yok dedi 18 hafta gel 3 lu tafamayi yapalım dedi bence doktordan doktora değişiyor daha detaylı bakması için yaptırın bence 19 20 haftalikken de yapılıyor
Ozge111 159 genelde herkes aynı şeyi söylüyor 2li test daha gğvenliymiş sizde canınızı sıkmayın rabbim sağ sağlim kavuştursun inşallah