19 haftalik hamileyim 1 saat önce karnıma kramp gibi ağrı girmeye basladı. Şuan geçmiyor tavsiyeniz varmı. Normal mi bu durum. Neden olduğuna anlam veremedim Yediğim birsey dokundu desem rahatsz edecek birşey yemedim. Ayrıca birşey zoruma gitmisti agladim biraz. Şimdide ağrı geçmiyor.