Ben prilam içtiğim halde bulantı ve kusmam devam ediyordu. Prilam sıklığını azaltıyordu, almadığım gün tuvaletten çıkamıyordum, aldığım günler biraz daha rahattı.
- Haftada bırakmak zorunda kaldım. 3 gün falan bulantı kusma yaşadım, eskisi kadar şiddetli değildi ama vardı. Şimdi arada bulantı kusma yokluyor ama yine de rahatım. Prilam biraz yoruyordu beni. Uyuşuk oluyordum, o gitti en azından.