Kfiliz cerenil inşallah canım hepimize rabbım şifa versın gerçekten böbrek ağrısı dedikleri kadar varmış. Ağrın çok olursa parol iç çekme o ağrıyı. Parolun bır zararı yok. Ağrı bebegı daha çok etkiler