Gebeliği çok erken öğrendim. Bugün betam 515 çıktı adetimin üstünden 1 hafta geçti. Doktorum ile konuştum çok güzel artış dedi haftaya perşembe gel dedi ultrason ile keseye bakım kan sulandırıcı iğneye başlayacağız 2 tane kaybım var fakat durum şundan ibaret benim 2 düşüğümde 2000 lerde 4 haftalık kayıp yaşadım ben haftaya kadar 2000 geçecek betam ya haftaya kadar düşük yaparsam betam o sayıya ulaşacak çok korkuyorum doktoruma yazdım çok aşırı yoğun çalışıyor eğer illa haftaya gel derse doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım.