Benim ilk oğlumda geç döllenme yaşadım ama bu şekilde değildi adet günümde değerim 168 di oksapar iğne kullanmam gerekiyordu o yüzden gidip iğnemi yazdırdım sonrasında kontrolde kese ve bebek yoktu daha adete göre 5+6 olması gerekiyordu gittiğimde şimdi ise adete göre 6+5 günlük olması gerekti ama pazar günü ağrım oldu hastaneye gittim 2 cm kist var dedi kesede göründü bebeğin gelişmesi için 10 gün sonra gel dedi bugünde özele gittim çok iyi bir doktor bulup sıkışıp gitmediğim için alttan baktı öyle gördü keseyi 3 yada 4 haftalık daha çok küçük haftaya cuma gel belli olur korkma dedi betamda geçen hafta cuma 5005 çıkmıştı keseye göre beta da çok iyi dedi başına gelenler varmı varsa bebeği ne zaman gördünüz çıldırcam ben artık çok korkuyorum 2 de kaybım var