Esba2019 kızlar Konak Hastanesi'ne gidip yakın zamanda İkili tarama yaptıran oldu mu ve hangi doktora gidiyorsunuz tecrübeli olanlardan bilgi alabilir miyim acaba😍😍
Esba2019 Gmz-e yaa canım senin mesajını görünce altın bulmuş gibi oldum bende ilknur hanıma gidiyorum ne kadara yaptırdın canım cinsiyeti tahmin etti mı ne çıktı sonuç ayy çok sordum hakkını helal et
Gmz-e Esba2019 250 tl ye yaptırmıştım cinsiyeti tahmin etti kıza bnziyo dedi suan 24 haftalığım ve kız yani dogru tahmin etti 😊
Esba2019 Gmz-e çok teşekkür ederim canım bende cumartesi gidicem bidaha ikili test yaptırmayı düşünmüyorum biraz maddi biraz manevi olarak. Bize erkek dedi bizim de yanılma payımız olmaz inşallah 😍
Esba2019 Bussraefe ayyy beni iyice heyecan sardı oğluşum mu olacak acaba bana da öyle dedi 😍😍 Hayırlı evlat olsunlar kuzularımız😍👶