38+4 teyim yaklaşık bir buçuk aydır dış ağrısı çekiyorum dişinol kullanıyorum işlem yapılamadığı için ama artık o bile fayda etmiyor uyuşturmuyo dişimi dayanamıyorum. Geceleri bildiğiniz zehir oluyor uykusuzum kaç gündür yemek de yiyemiyorum yavruma da yazık napcam bilmiyorum