Gunestg Ben şehir dışındaydım sağlık ocagim arayıp çağırmıştı gidememistim. Bulunduğum bölgede de aşı yoktu depremzedelere göndermişler ve 3ay asi gelmeyecek demişti yaptirmadim. kendi aile hekiminin olduğu yere geri döndüğümde 36haftaligim dediğimde 33haftadan sonrasında biz yapamıyoruz ama kendi doktorunuzla konuşun yaptırın derse eczaneden temin edip bize gelebilirsiniz dediler. Henüz 33.haftayi gecmediyseniz sağlık ocağının kendisi yapmak zorunda zaten