Ben de 33. Haftadayım, sanki kuyruk sokumum yerinden çıkmış gibi ağrıyor ve aksıyorum yürüyemiyorum. İlk doğumum belden uyuşturmalı sezeryan acaba onun etkisi mi ? Bunda genel mi olsam diye düşünüyorum sizin kaçıncı doğumlarınız. Öncesi sezaryen var mı