A_sli10 Kizlar 31+2 haftaligiz ve bulantilarim basladi ayni ilk aylardaki gibi benim gibi olan varmi ?
bastet A_sli10 Normal normal benim bir arkadaşım doğuma kusarak gitti hahahah, ay güldüğüme bakmayın Allah kimsenin başına vermesin zaten zor bir durum iyice zorlaşmasın. Arkadaşımla aramızda biz gülmüştük ondan güldüm
annekuzusu_ A_sli10 35+2deyim hayla bulantım oluyor ilaç kullanmadığım gün ölüyorum prilam benim hayatım oldu resmen 😥