rabiakaraca43 ilk öğrendiğimde bırakamadım, çünkü 12-13 senedir içiciydim. Bazen günde 1 paketi aşardı içtiğim sigara. Hamile olduğumu öğrendiğimde azalttım günde 1-2 en fazla 3. Sonra 2li tarama vakti geldi.. o zamana kadar her şey normal gidiyordu. 2li taramada plasentada çentiklenme göründü, bebeğe oksijen yeterli seviyede gitmiyordu. Doktorum büyük ihtimalle erken doğum dedi. Anne&bebek ölümleri eskiden bu sebeplerle oluyormuş onlardan bahsetti. Tansiyonumda düzensizlikler vardı ve bunlara sebep olan şey oydu. Tabii ki tansiyona sebep de sigara çıktı 😔 o an bıraktım içmeyi, 2 hafta ağzıma bile sürmedim. 2 hafta sonra tekrar kontrole gittiğimizde oksijen miktarının düzenli olduğunu çentiklenmenin olmadığInı söyledi. Sigarayı bıraktıktan 2 hafta sonra bile çok çok önemli gelişmeler oldu Allah’a şükür. Sonrasında ise sigara içemedim daha. Arada bir bazen arkadaşlarımlayken bi tane içiyorsam içiyorumdur o da çook aşırı nadir. Ama eşime de söyledim doğum yapar yapmaz ilk istediğim şey sigara olacak:) içmeyi çok özlüyorum ama içimdeki minicik canavardan önemli değil, az kaldı yani sayılı gün çabuk geçiyor, minik canavarım doğsun da sağlıkla 🥰 yani benim başıma gelen bu, içme diyemem, ben de içtim ama gerçekten insanın içi çok acıyor bi şey olduğunda. O 2 hafta bana geçmek bilmemişti mesela 😞😞