Kalbiimde2can Adygesss benim oglum bu sene ilkokula basladi ve ben hamile kaldim yani kardesi olduktan sonra ise 2. Sinifa baslicak insallah bu arada oglum 6 yasinda aralarinda 7 yas olacak 🤭
Adygesss Ben doğum yapıcam 15 gün sonra ilkokula başlayacak ALLAH izin ederse böyle bir durum yaşayan varsa çok zorlandı mı ne gibi şeyler yaşadı merak ettim
desertrain Adygesss doğrusunu söylemek gerekirse zorlandım. anaokuluna başladı eşim bırakıyordu yada yanımda kim varsa ben 5 6 ay gidemedim. Bırakıp alma harici güzel. bend ebebgımle ilgileniyordum bir yandan okula başlaması iyi oldu onun için kafası dağılıyordu.