24.cü haftamdayım,kontrole gittim,bebeğimde kalpte parlaklık olduğu söylendi,down sendromuyla alakalıymış,gebelikte olan birşeymiş,dr.um korkulcak birşey olmadığını söyledi,500de 1 görülen bir durummuş,bizde çıkması 300de 1 gibi bir risk olduğunu düşünün,yine çok az yani dedi,down sendromlu çıksa diğer organlarda da sorun çıkardı dedi,böyle bir durumla karşılaşan var mı? Kafam çok karıştı😔