minikmucizeemaak 4mevsim_1anne Çelik tencerem Karaca hepsini kullanmadım büyük diye, bir tanesini sürekli kullanıyorum ama çaydanlığım da çelik Karaca çok su lekesi bırakıyor bence Karaca almamalısın
babysevgi 4mevsim_1anne ben bir sorun yaşamadım ama suan alsam jumbo çelik alırım sanırm birde tefal ürünlerine bakın cok güzeller
adatuna Granit kullanılması önerilmeyen bir tür aslında. Yüksek ısıda içindeki granit kaplama besinlere geçiyor ve ciddi zararları var. Zwilling kullanıyorum memnunum tasarımları çok modern.
minikmucizeemaak 4mevsim_1anne Evet benimkiler daha yeni bir de 2 kişiyiz diye hiç kullanmadım yoksa benimkiler de gider belli hiç memnun değilim keşke biri daha önce uyarmaymış diyorum o kadar para verdim
femme 4mevsim_1anne jumbo ve korkmaz bence en iyileri . Kendim de karaca kullanıyorum Granit takımından memnunum çelikten pek değil
Evafor En iyi tencere yurt dışında vallahi yerli olanlar 7 8 aylık ömürleri oluyor bir daha alırsam kesinlikle seramik tencere alacağım gerisi para çöpü oluyor.