hulya1406 Melaike2779 ilk gebeliğimde kızımda bende çok almıştım ama bunda henüz almadım diğer aylarda almazsam.Öyle herşeyden yiyeyim diye bir durumum yok.yok işte iki canlısın diyip yedirenlerden değilim😀
Busel mercimek000 40+2 haftaligim valla 6 kg sanıyodum ama 7 kg almisim bugun acı gerçekle yuzlestim🤣 yarın dogurcam umarım fazlası gider
hulya1406 Melaike2779 ☺️Yinede siz bilirsiniz ama ölçülü yiyin.Kaç haftalık gebesiniz ? Birde ne canınız çok istiyor mesela ?
SimgeTuna mercimek000 Ben 74 ile yanlış hatırlamıyorsam hamile kaldım. 105 civarı da doğuma gittim🤣 Şimdi bebeğim 1 yaşında 75 kiloyum