Melek__55 Munevver_bozdogan olamamış daha devam et t c aynı koyulukta yada t daha koyu olunca yumurtlama olmuş demek oluyor
Munevver_bozdogan Melek__55 ama silik olunca da geçerli diyorlar kafam karıştı kaç gün daha ilişki olması lazım
EdaByrc Munevver_bozdogan daha olmamış ikisi aynı koyulukta olunca ilişki yaşa 3 gün falan sürüyor sonra yumurta çatlıyor silik olmaya başlıyor o süreye kadar ilişki diyorlar
Melek__55 Munevver_bozdogan onu kim söyledi silik olursa demeki yumurta daha olgunlaşmamış olgunlaşmamış yumurta da döllenmez herhalde
adatuna Munevver_bozdogan prospektüste de yazar mutlaka, çıkmadı mı? iki çizginin de aynı koyulukta olması gerekiyor yumurtlama için.
Munevver_bozdogan Damlagulll bu hamilelik testi değil ovulasyon testi. İnşallah yumurta çatlamıştır da dediğiniz çıkarr ❤️🙏🏻 sizinde mi böyle olmuştu
Munevver_bozdogan adatuna peki yumurta çatladıysa o yüzden silik olduysa ? Olabilir mi ilk defa yaptım çünkü bunu yumurtama tarihimde ilişkiye girdim 3 gün sonra bu testi yaptım
adatuna Munevver_bozdogan bu testi reglin bittiği gün günde 1 kere aynı saatte yapmanız. Siz nasıl yaptınız
Munevver_bozdogan adatuna benim regli olduğum olmama 10 gün var takvime göre. Ben yumurtalama günümden sonra yaptım
Munevver_bozdogan adatuna bir şey daha sormak istiyorum şimdi yaptım test silik çıktı ne yapmam gerekiyor dün koyuydu baya. Dünden çok silik çıktı şuan nedeni nedir