Yildizim Merhaba arkadaşlar akşamları çok şiddetli kaburga ağrısı çekiyorum böyle göğsümün ön kısmına kadar bazen nefesim kesiliyor buna bir çözümü olan var mı😢
Deletedmom15257 Yildizim doktora gittin mi bunun için böbreklerde falan büyüme olunca burda çok.kisi yazmıştı o ağrı yapıyor diye
Yildizim Deletedmom15257 evet gittim baktı tüm tahlillere normal çıktı her şey o yüzden bir şey vermedi doktor.
Hayalvemasal00 Deletedmom15257 35 haftaligim bnde oyle oluyorum. Hatta siddetli oldu bi kere hemen acile gittim sancim cikti. Snde dikkat et kac haftaliksin canm
Yildizim Esinduman 30+3. İnan sana ağrıyı anlatamam uzanıyorum olmuyor destekli yastıkla oturuyorum olmuyor.. özellikle akşamları ağrı oluyor
Esinduman Yildizim biliyorım benimde öyle bazen sırtımdan geliyor. Hmile yastığı aldım bende dün gece baya rahat uyudum
Yildizim Deletedmom15257 Verdi kullanıyorum normal dedi bebek kilo aldığı için dedi umarım sonuna kadar böyle sürmez
Aasslliik Canim çocuğun kaburgalarına baskı yapıyor olabilir benim komşumda demişti hamileliğimde göğüs kafesim kavurgalarım cok agrirdi çocuk hep oralara dayanırdı diye
Yildizim Aasslliik olabilir çünkü doktor tüm değerlere baktı be her şey normal çıktı şükür umarım sonuna kadar böyle sürmez
Hayalvemasal00 Deletedmom15257 canim kac gundur dalgınlik var anlamadim bi kac kez daha oyle yanlis kisiye yazdim kusura bakma lutfen🙈😁🙈🙈