Miracleee Birhayalimvr duygu yardıma gittin mi. Ben ona gidiyorum. Çok iyi bir doktor. Kardeşlerim de ona gitmişlerdi hamileyken. Benimde 2 senedir olmuyor. Tedaviye başladık duygu hanımla. 320 TL ucreti
Birhayalimvr Miracleee gitmedim kuzum aslında onada gitmeyi düşündüm önümüzdeki ay amh dusuk benim baska sıkıntı yok diyorlar muayene ücreti suan o kadar mi?sizde ne sorun vardı canim hangi tedaviye başladınız umarım en kısa zamanda hamile kalırız çok üzülüyorum duygusal anlamda çok etkiliyor 🙏
neslihanersoy Bende devlette bütün doktorları gezdim hiçbiri ilgili değildi bana göre,Şimdi anadoluda fümeral inceye gidiyorum eh işte güler yüzlü idare eder gibi hamileliğim boyunca çok doktor gezdim artık birinde sabit kalmam gerektiğini düşündüm 🤷♀️
Miracleee Birhayalimvr 2 senedir sağlıklı bir gebelik oluşmadı canım. Kimyasal geçirdim iki kez. Duygu hanıma gittim rahim filmi ve sperm testi istedi. Onlar temiz çıktı. Hormonlarım da iyiydi. Klomen ve catlatma ignesiyle bu ay ilk defa denedik. Bakalım hayırlısı daha bekleme surecindeyim. Ama ilgi ve güler yüz olarak çok memnunum doktorumdan. Eşimle beraber gidiyoruz doktora o da rahat doktordan dolayı stresli oluyordu normalde ama doktordan memnun kaldık.
Birhayalimvr Miracleee hakkında hayırlısı olsun canim 🙏Özel konuşma actim canim birkaç sorum var bakabilir misin 🥰
Miracleee Evrem990 evet ilgili bir doktor. Sorduğum tüm sorulara cevap alabiliyorum. Güler yüzlü bir kadın.
Busraa1734 Haftadayım Duygu Yardıma gidiyorum en başından çok memnunum gerek ilgisi gerek bilgisi olarak sizi aklınıza gelmeyen soruların bile cevaplarını veriyor. 7/24 ulaşma imkanınız var.