Deva ,Gökçe , Ecem
İsimlerinin içinden kura çektik ben Gökçe eşim ise deva çekti .tekrar çektik deva çıktı .sizce deva nasıl bir isim .yadırganır mı.eşim istediğini koy diyor hep ama okadar zor ki .okadar isim içinden 3 tane isim bıraktık .sizin düşünceleriniz i alabilirmiyim arkadaşlar .bi fikir söyleyin