Valla ben ilk fitil olarak kullandım sonra kanamam olunca ağızdan almak zorunda kaldım ama çok kötü yan etkisi oluyor insanı ayyaş gibi yapıyor kanama bitince doktor tekrar fitil olarak al bu şekilde daha etkili demişti fitil olarak alınca yan etkisi de olmuyor doktorunuza mutlaka danışın belki fitil olarak verir 🙏 benimde arada kanamam oluyordu ondan kullanmıştım uzun süre üstelik iğnesini bile kullandım 🙏🙏