bitterciko Gebeanne45 ben serklajlıyım doktorum izin verdi haftaya çıkacağım tatile ama bence bi doktorunuza sorun
Yasohamza Gebeanne45 valla yapabilirseniz helal olsun😀 şahsen ben 34 haftalık oldum artık şehir içinde bile seyahat etmek bana zor geliyor her bakımdan rahat edemiyorum son haftalar zor çünkü
Mucizelerim_ Gebeanne45 bu duruma doktorunuz en iyi karari verir 3 saatlik yola bayramda bana izin vermedi bayram günü rahatsızlandım kanamam oldu hastaneye aldılar dedim iyiki gitmedim riske de atmayin derim yinede
Gebeanne45 bitterciko skıntılı bir gebeliğim yok kuzum herşey normal şuan devlet talipli olduğum için soru sorma hibi bir şansım da yok
Rabia-- Arabanız konforluysa ve de gideceğiniz güzergah engebeli virajlı vs değilse bence gidilebilir 🤗
tugcedoganay1 bende 33.haftada 18 saatlik bi yola çıkmam lazım doktoruma soracağım inşallah sıkıntı olmaz🥹