denizozulkerr Merhaba aranızda gebelikte antibiyotik kullanan oldu mu? İdrar yolu enfeksiyonu ile ilgili.
Yasohamza denizozulkerr bende diş enfeksiyonu yüzünden kullandım doktorum gebelikte en zararsız olanı yazmıştı idrar yolu içinde fitil ve krem yazmıştı
Damlakahriman Ben 36. Haftadayım başından beri belki 7. Kutu antibiyotik şuan 1000 mg kullanıyorum malesef
Fatooss1 Damlakahriman merhabalar idrar yolu enfeksiyonu geçmediği için mi uzun süredir kullanıyorsunuz acaba
denizozulkerr Damlakahriman benim antibiyotikte hamilelikte kullanmayın yazıyor ama bilemedim ne yapacağımı
Damlakahriman Fatooss1 yok ben hep grip oldum boğaz enfeksiyonu oldum dışarı bile çıkmadığım halde çocukta bir sıkıntı olmadı çok şükür
Damlakahriman İdrar yolu enfeksiyonu için tedavi edilmezse en büyük erken doğum sebebi demişlerdi yine de siz bir araştırın