Bir yakinim sepet beşik vermişti bende hiç Kontrol etmedim bı sileyim dedim az önce bı tane cubuklu kısmı kırıkmış heralde kaldırırken fark etmedi.
Park beşik sipariş etmeyi düşünüyorum da içinin yatağını ayrı alıyoruz dimi?
Birde içine korumalik alınıyor mu bunlarin
En mantıklı park beşik gibi geliyor kafam allak bullak oldu bı anda 34. Haftama gircem az kaldı hicbirseyi hazirlamadim sinirlerim bozuldu 😩