38+2 oldum ve çok sitresliyim,
Doğum nasıl başlayacak,
nasıl hissedeceğim bilmiyorum
Bazen çok sancılarım oluyor kitleniyorum
Fakat yalancı sancılar olarak geçiyor
Normal doğum istiyorum ayaklanabilmek için
Bazen de dayanamam çok korkuyorum diyorum
Nasıl hazırlanmalıyım
Acaba biraz spor hareketleri mi yapmalıyım
Tavsiye si olan var mıdır ;//