Merve68681 36.haftadayım özellikle sabahları uyandığımda elim şiş ve parmak eklemlerim bileklerimde çok ağrı oluyor.gün içinde azalıyor ama yine de baya ağrıyor parmaklarımı kapatıp yumruk yapar gibi yapıyorum ama yapamıyorum kalıcı bir şey midir bu nedir
ArvenMom Merve68681 karpal tünel sendromu olabilir son haftalarda görülüyor genelde uyuşma his kaybı yada parmaklarda avuç içinde yanma var mı canım ve korkma eğer dediklerimden birisini yaşıyorsan doğumdan sonra geçicek buz uygularsan çok iyi gelir birde bol bol aç kapa yap magnezyum kullanabilirsen kullan biraz hafifler
Merve68681 ArvenMom evet yanma da var.geçiyor değil mi doğumdan sonra? Bir de magnezyum kullanılabilir mi 36.haftadayım
Brownie ArvenMom şu yorumun aynısını yazacaktım bu hanımefendi yazmış Bir de buna ek olarak bana doktorum aynı şikayetten dolayı magnimore magnezyum yazmıştı İçinde 60 tane var 400 lira Ben pahalı diye onu almadım ocean marka magnezyum aldım yarı fiyatına 200 lira içinde 30 tane var 1 haftadır kullanıyorum etkisi olmadı Ben hamileliğimin sonu diye az olanı tercih ettim ama size magnimore yazarsa onu alın Bi de arven mom Hanım sizin kullandığınız magnezyum markası neydi ?
ArvenMom Merve68681 geçiyor canım geçiyor hiç korkma buz uygula uyuşur elin ama o yanma gider sonrasında ağrı olabilir maden suyu da iyi gelir biraz sinir bozucu oluyor ama kalıcı değil ☺️
Merve68681 ArvenMom çok teşekkürler canım ☺️magnezyum vitamini kullanmaya izin veriyor mu acaba doktorlar bilgin var mı o konuda
ArvenMom Merve68681 veriyorlar canım suda eriyen şekilde kullanıyordum ben bir sakıncası yok zaten eğer şüphe olursa içinde maden suyu yüksek mineralli al bir iki dilim limon kesip koy afiyetle iç günde 2 3 bardak oda ağrılarını hafifletir ödemlerinin hafif azalmasına da yardımcı olur bende çok işe yaradı 😚
ArvenMom Merve68681 doğurduktan sonra benim doğurmadan bi kaç gün önce geçti nerdeyse en fazla 3 gün sonra doğum yaptım ve geçmişti 45 gün oldu rahatım
Merve68681 ArvenMom doğum yapalı 24 gün oluyor ve hala aynı ağrılarım.bir tık azaldı ama ödemim de bir miktar duruyor ağrılarım da baya fazlaca duruyor
ArvenMom Brownie hatırlamıyorum şuan ilacın adını ben günde 2 defa kullanıyordum gayet etkili geliyordu