Kızlar şekerin en iyi düşmanı yemekten sonra hareket etmek o yemekten sonraki uyku haline sakın kapılmayın ve direnin çünkü acayip tatlı güzel uyku yapıyor
30+4 den sesleniyorum doktor 1 hafta diyet verdi düştü lakin açlık şekerim 90 altında olması gerekmiş benim 94 -96 çıkıyordu neyse insüline başladım şekerle mücadele etmek yerine bol yeşillik küçük porsiyonlar ve bol yürüyüş sayesinde şekerle başa çıktım şuan insülin vs vurulmuyorum hareket hareket hareket kızlar 😘