Ravza11 Kızlar adetime 3 gün var sol kasığımda batma ağrı çok hissettim bugün 2 dk bir şiddetli bı şekilde batma oluyo sağ kasığımda öyle bişey hissetmiyorum ama hamilelik belirtisi olabilir mi bu durumu yaşayan oldumu ilk defa böyle şiddetli hissediyorum
Sevde- Ravza11 o batma dediğiniz tarzda şeyler ben adet olacakmışım gibi hissettiğimden belirti olarak görmüyordum bende bir uyku hali vardı anlatamam yani başımı kaldıramıyordum😄 sık tuvaletim gelirdi birde gaz problemi yapmıştı bana😄
Violetaa Benimde bata 4 gün var ve sağ kasığımda batma oluyor son 40 dk dır . Ben dün erken gebelik yaptım silik bu sabah yaptım tek çizgi birşey anlamadım en hayırlısı adetimi beklemek sanırım :(
Ravza11 Violetaa var gibi görünüyor canım ya net yani çizgi sen bence kan testi ver böyle çizgi görsem ben hiç durmam kan testi verirdim hemen 😂
Ravza11 Violetaa o çift çizgiyi görmeyi uzun zamandır o kadar çok bekliyorum ki inşallah bu ay benim içinde bir mucize olur benimde reglime 3 gün var test yapmadım tek çizgi görmekten sıkıldığım için
Violetaa @Ravza11 canım inşallah görürsün …. Ben de afet olmadım daha biraz daha geçsin doktora gidicem kan vermeye . Bide erken gebelik testi de almam lazım pazartesi ye tekrar yapıcam. Sol kasığım ağrıyor ağrısı hatta sol bacağıma vuruyor ağrısı :( ayaklarıma ateş basıyor anlamadım :(