Gulnara25 1H1Smomyloading aslında düşükten sonra 2 çocuk doğurdum çok şükür. Şu an 3. gebeliğim. Yine de Allah razı olsun,size de sağlıklı bebekler nasip etsin ♡
1H1Smomyloading Gulnara25 amin isteyen herkese versin rabbim 🤲🏻olanlara da olacak olan evladına da sağlık sıhhat versin rabbim
1H1Smomyloading Allahkahretmesin1 evet bugün kürtaj olacaktım normal de doktora gittim dedim böyle böyle baktı ultrasonla bir şey yok düşmüş evet dedi
Allahkahretmesin1 1H1Smomyloading kanamanın çok süreceğini sanmıyorum o zaman hakkında hayırlısı olsun 😊
sedasalman 1H1Smomyloading 2 hafta sürdü düşükteki kanamamla beraber 9 haftalıktı. Bir adet dönemi sonra da hamile kaldım. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
eknsnsr98 1H1Smomyloading düşükten iki ay sonra hamile kaldım tekrar saflıkla bir şekilde kanamam da 11 gün felan sürdü
Bernnnaaaa 1H1Smomyloading 3 hafta kadar sürdü kürtaj olmuştum 4 hafta sonra ilk adetimi oldum 2 ay sonra da hamile kaldım
Lavinyaa8 1H1Smomyloading geçmiş olsun kanamam 10 gün sürdü 2 adet oldum 3. Ye hamile kaldim düşükten sonra hamile kalmak kolay oluyor merak etmeyin
1H1Smomyloading Lavinyaa8 çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun Allah olan evlatlarınıza yada evladınıza sağlık versin 🌸