Aslii_rc Başına gelenler var mı önceden anneler ? 1 hafta önce kan verdim 0,100 çıktı bu gün kan verdim 2,30 çıktı ve erken gebelik testinde silik çizgi sizce gebelik var mı kan vermem lazım mı bi kaç gün sonra
bebegimmm60 Aslii_rc gebelik testinde silik çıktıysa kanda 5 üstü çıkması gerekirdi değerinin canım ama inşallah vardır içimde kalmasın diyorsan tekrar kan ver
Melekby Aslii_rc bende ilk kan verdiğimde 0.100 çıktı bir hafta sonra kan verdim ve pozitifti hayırlısı olsun ins.
btlsmh 2 gun sonra tekrar verin artis olabilir ortada bir deger cikmis adetiniz gectimi gecmediyse oyuzden cok dusuk cikmis olabilir
Aslii_rc meraklimel emzirdğim için adet görmüyorum ama doktorum demişti adet görmüyorsun diye hamile kalmanı engellemez 🤷🏻♀️
Oznurckr Aslii_rc evet bende adet görmeden hamile kaldım , adet görmediğin halde yumurtlaman olabilir, her kadında olmuyor nadir görülen bişeymiş
_momnew Ben de 4 gün arayla kan vermiştim önce çıkmadı 4 gün sonra 32 çıktı beta yeniden kan verirseniz içiniz rahat olur 👍
Tbsra95 Aslii_rc çünkü laboratuvar farklı olunca farklı sonuçlar bu şekilde cıkıyo hakkınızda hayırlısı