Feedanleila Iyi aksamlar kizlar. 5mayis sezeryan olcam,karar veremedim spinalmi,genelmi? Bilgili olanlar lutfen yanit verirmi. Spinal icin bel agrisi filan oluyor diyorlar korkuyorum
YuvarlanamayanPaanda Feedanleila sakın genel olma uyanır uyanmaz şiddetli acı yaşıyorsun en güzeli spinal ikisinide yaşadım tekara olursa sipinal
Busrata33 Feedanleila Spinal oldum gayet iyi geçti evet çok baş ağrısı ve bel ağrısı çektim ama 20gün normalde de bu sorunları yaşıyordum sadece daha şiddetli oldu o kadar.
zaxeles Ben 1 haft önce spinal oldum hiç pişman değilim bebeğin gelirken ki hali çok heyecanlı o anı kaçırmamak için spinal öneririm☺️
Naz1616 Feedanleila spinal çok rahat çünkü uyuşukluk geçene kadar ilk baştaki ağrılarınız hafiflemiş oluyor ilki genel oldu ikinci spinal şimdi 3. Olucam spinal istiyorum çok rahat baş ağrısı oluyor evet bol kahve tüketmeniz gerekiyor
Filedna Feedanleila Kesinlikle spinal o bebeğin ilk çıktığı anı görmek herşeye bedel ilk kızım 20 aylık hala o görüntü gözümde mucize gibi 🥰 çok şükür bende de kalıcı bel ağrısı vs olmadı tabi kişiden kişiye değişir🙏 sadece ilk iğne vurulduğunda canım çok acımıştı sonrada birşey hissetmedim zaten🙋🏼♀️
Tugceleventsoy Feedanleila ilk çocuğumu spinal anestezi ile doğurdum kendi isteğimle okadar rahattımkki o çocuğun ilk anlarını görmek o heyecan paha biçilemez ertesi sabah 9 da evime geçtim hiç bir sıkıntı yaşamadım sana tavsiyem bol su bol bol yürü saatler içinde hiç bir şeyin kalmıyor meram ettin bişey varsa sor herşeyi açıklarım şimdi tekrar hamileyim nasipse oda spinal olucak sağlıcakla gelsin inşallah bebişin
Feedanleila Tugceleventsoy sizde saglicakla kucaginiza alin inshAllah bebeginizi🙏🏻 Cok tesekkur ederim
Papatyam67 Kizlar çok merak ediyorum spinal doğumda sakinleştirici fln yapılıyor mu peki …bende spinal doğum istiyorum ama bir yandan da sakin kalamam heyecanlanirm diye korkuyorm biraz panik atağım var 🙈ama bebeğimin ilk anlarini görmeyi de çok istiyorum
SevdaTrkl Papatyam67 yapılmıyor ama başında biri durup nabzına bakıyor hep seni sakinleştirmek için sürekli konuşuyor ama o anda ben çok sakindim tek düşündüğüm bebeğimdi o çıktıktan sonra dikişler dikilirken stres yaptım tabi şimdi bi kaç saat sonra 2. Doğumum var bunda çok stresli ve korkuluyum 🙄
Mre Papatyam67 yanımda biri hep benimle konuşup nabzıma bakmışta nasılım diye ara ara soruyordu ama inan ki insan bebeğine düşünürken her şeyi bir kenara bırakıyorsun o kadar ayrı bir şey ki