Hanhan8 glcgzm bende 10+2 aynı sorun bendede var doktorum normal dedi özelikle yürüdüğümde dahada hissediyorum 😵💫
pinkioctober Evet o haftalar bende çekmiştim rahmin ilk alışma süreci olduğundan herhal büyümeye. Ara ara oluyor yine