Babyasens Canım genelde hep farklı doktor bakıyo zaten aynı doktora hiç denk gelmedim ben 9.ayımdayım her gittiğimde farklı biri baktı 🤣 muhtemelen asistanları falan bakıyo randevuyuda hep aynı kişiye alıyorum 🤗