Yusra61_ ben 36 haftadayım geçen hafta aynayla kolayca yaptım, sırtıma yastık minder koyup duvara dayanıyorum. Bu son olacak ama bu sefer yapabilicek miyim bilmiyorum yapamazsam makineyle almaya çalışıcam. Kuaföre gitmek istemiyorum çünkü mikrop kapabilirim veya başka sıkıntılar çıkabilir,güvenmiyorum.