Nzkyrdru İlk gittiğimde kimyasal mı acaba diye korkuyordum. Keseyi görmesine rağmen panik halindeydim kafayı yemiştim resmen. doktorum Nazlı yaşayacak ömrü varsa o çocuk her türlü doğacak demişti. Haklıymıs 23 haftalık hamileyim şu an. Sakın canını sıkma. Morelini yüksek tut. Kaderi yazılmış bir evlatsa eğer hiçbir şey olmaz. İnsallah sağlıklı bir hamilelik geçirir, huzurla mutlulukla bebeğini kucağına alırsın 🥰🙏