Arkadaslar bebegi kreşe giden varmi?1,5 yaş oğlumu mecburiyetten kreşe verdik..baya alıştı ama çok yer benim oğlan.. ek biseyler koymak istiyorum..meyve koyuyorum.yulaftan muhallebi yapıyorum..Kuru üzüm, ceviz ,yogurt ,kefir,sütas çilekli yogurt vs..koyuyorum ,cici bebe koyuyoruz bide devam sütü..ama hergun aynı yesin istemiyorum başka ne koyabilirim