Çok ciddiye almalısınız kaç haftaliksiniz bilmiyorum korkutmakta istemem ben şeker hastasıyım gebelik şekeri değil normalde 3 tane evladım var bebek anne karnında yüksek şekere alisirsa doğumda ve sonrasında sıkıntı olabiliyor ilk gebeliğim de şekerim yüksekti doğumdan sonra şeker düşüklüğü ile kızım kuvezde kaldı tekrar söylüyorum korkmayın ama ciddiye de alın gebelik şekeri dikkat edildiğinde sorun teşkil etmiyor sağlıkla kucağınıza alın