Bltdilek Kızlar 4 haftalık gebeyim ama 1 mayısta 212 çıkan sonucum bugün 899 çıkmış . 4 kat artması normal mi ya
Sibel_gedik Bltdilek bence de normal benimde öyle artmıştı daha önce . Artması daha iyidir her zmn ☺️
Naz1616 Bltdilek fazla artislarda ikiz gebelik riski oluyor genelde ben ikiz gebelik yaşadım çok hızlı artıyordu degerlerim