Gzmece Kızlar selam 38+4 olucam . Herkes Karnın daha düşmemiş falan diyor bende bakıyorum aynada yukarda gibi gerçekten .benim gibi olupta bu haftalarda doğum yapan var mı ? Artık gelsin istiyorum bebeğim ☺️
Sena00 Gzmece doğum yapacağım hafta banada karnın düşmemiş doğuma daha var dediler o gece suyum geldi hastaneye gidene kadar karnım balon gibi söndü aşağıya düştü
ElifTzl Gzmece Yemin ederim sirf insanlar sussun diye hemencik dogurmam istiyorum.😂Her goren illa bi dusmus dusmemis yorumu yapacak yani😡Son anda da duser diyorum ama yok yok daha zamani var diyorlar bir de herkes doktor olmus
elvinimmm Gzmece evet gecen hafta salı gunu suni sanci ile doğum yaptim 1 cm acilma vardi karnim yukaridaydi hic agrim sancim yoktu bebeğinde suyu azalinca doktor doguma aldi
Gzmece elvinimmm benimde 15 gün önce gittiğimde 1 cm dediydi doktor geçen haftada kendisi yoktu başka doktora yönlendirdi o da açılmaya bakmadı yarın kendi doktoruma gidicem bakalım açılmam ne durumda sancım vs de yok