Fatmanur8 tubimom ben bugün gittim 5 dk bile sürmedi ya doktor çok kötüydü maalesef o yüzden sormak istedim teşekkür ederim cevap verdiğiniz için :)
babyasyanil Edolili 3 dk mi sürdü😔 ne kadar basit onlar için oysa en ufak ayrıntıya kadar bakmak zorundalar. Sanki bedavaya yapıyorlar gönüllü gibi davranıyor devletteki doktorlar malesef🙄
Fatmanur8 babyasyanil bugün gittim doktor çok kötüydü arkada üstümü düzeltirken bi baktım doktor odadan çıkmış ya soru bile soramadım çok saçma geldi bu durum bana şok oldum
Edolili babyasyanil Ankara şehir hastanesine gidiyorum normal poliklinik doktorum çok iyi ama detaylım berbattı inanın sinir krizene girdimm
Daisy0000 Fatmanur8 40dkya yakın sürdü devlette yaptırdım, en ince ayrıntısına kadar tek tek incelendi