Bel fıtığım var mı yok mu bilmiyorum röntgen vs çekilemediğim için ama yaklaşık 10 gündür şiddetli şekilde kalça+bacağıma vuran ağrım var evde iki adım zor atıyorum. Fizik tedavi hekimine gittim kalça iltihabı da olabilir dedi, ancak parol verdi onu kullanıyorum bir de jel. Tüm gündelik yaşantımı etkiliyor ağrıdan ağlar oldum🥺 Parolun etkisini görüyorum ama ilaç etkisini bitirince ağrı geri başlıyor hiçbir iş yapamıyorum. Annem sağolsun yanımda kalıyor🙏🏻 Sıcak su torbası de korkuyorum kullanmaya gebelikten dolayı zarar verir diye.