rabiaudn 20 günlük bebişim var 15 gün küvezde kaldı 3 gün sütüm cok az geliyordu ama sonra poşetleri dolduracak kadar geliyordu 1 haftadır cok azaldı sağdığımda 30 cc bile cıkmıyor ama emziriyorum doyduğunu nasıl anlayabilirm yettiğini ya da ?
minnosbirkiz rabiaudn bestlak damla öneririm çok güzel süt arttırıyor, kayısı kompostosu tüketebilirsiniz, kahvaltılarınızda dut kurusu, hurma, fındık, ceviz felan yiyebilirsiniz, birde bol suyu ihmal etmeyin ☺️
Harvicell rabiaudn sağmakla bebeğin emmesi farklı oluyor . Bebek emince göğüs uyarılıyor ve daha fazla süt salgısı olunca . Sağınca aynı olmuyor. Mastit olduğumda bebeğim emdiğinde göğüsüm yumuşardı ama sağdığımda aynı olmuyordu . Bence sütünüz yeterli
annesiylebali rabiaudn bence şuan maşallah yetiyor zaten sütünüz ama ekstra istiyorsanız eğer ekstra da istiyorsanız Instagramda emzirme danışmanı Dilruba hanım var onun ürünü Mayya ve mother tea ben çok memnun kalmıştım benim sütüm çok değildi bayağı artırmıştı
SimgeTuna rabiaudn doyduğunu çişli bez sayısı dolu dolu 5-6 ise, kilo alımı iyi ise anlayabilirsin. şu dönem gaz sancıları başlayabilir. huzursuz olabilir ağlayabilir memede bile bunları yapabilir. bunları açlıkla karıştırma yeter çişli bezi 5-6 ve dolu mu yeterli kilo alıyor mu bunların ikisi de evet ise sütün yetiyordur canım sağlıkla büyüsün
rabiaudn SimgeTuna teşekkür ederm henüz kontrol zamanı gelmedi kilo alımını bilmiyorum ama her bezinde muhakkak çiş ve kaka yapıyor günlük 5 i geçiyor ama bilmiyorum işte acaba doyuyor mu diye düşünüyorum ağlamıyorda öyle hafif sarılığıda var doymuyorsa sarılıktan uyuyorsa ağlamıyorsa diye düşünüyorum sürekli 🥺
SimgeTuna rabiaudn yok canım ya sen sık sık emzir bu dönemde zaten yenidoğan bebek çok uyur normal. benim oğlum da uzamış sarılık geçirdi 3 aya yakın sürdü bizim de, her kalkışında meme verdim kendi uyanmasını sürece de 2 saati geçirmedim kaldırıp emzirdim