Tusse18 Papatya_99 benim çok yüksek artmıştı ikiz falan mı diye şüphelenmiştik kese oluştu bebek oluşmadı
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Papatya_99 Ben hamileliğimi 2 aylıkken öğrendim hiç hamile olduğumu bilmiyordum olmuyordu test yaptıktan sonra kan tahlili verdim >1000 bu şekilde çıkmıştı ben öğrendiğimde kendim düşürdüm kürtaj falan olmadım 7+6 iken öğrendim ben _
Sunaya Papatya_99 fazlasıyla yüksek di i5 haftada 2binlerdeydi çok zor gunlerdi Allah kimseye yaşatmasın
Goldmother Benim 96,67 di 6 gün sonra 96,13 cıktı yarın tekrar kan vereceğim sonra duruma göre kürtaj..
Goldmother Papatya_99 evet eğer düşerse 60-70 kimyasal adetle atar dedi eğer yükselirse ya da çıkan değere yakınsa kesinlikle sağlıksız boş gebeliktir o zaman kürtaj olur dedi. Bende 2 buçuk senedir korunmuyorum ara verip tüp bebeğe başlayacaktık hamile kaldığımı öğrendim maalesef sevincim kısa sürdü Allah beterinden korusun yapacak bir şey yok