Nrgll Arkadaslar bu prolutan igneyi vurulduktan sonra vurunulan yerde agri oluyomu hic.. Ben dün yaptirdim dün biseyim yoktu ama bugun sabahtan beri igne yeri cok aciyo ve cok agri yapiyo boyle bisey basina gelen var mi.. ??
Azrazerin Nrgll ağrıyor tabi ağır be yağlı bir ilaç demişti hemşire morarmıştı benim vurulan yer üstüne yatamıyordum
Pinar38 Nrgll bak canım şimdi arkadaşları eleştirmek için demiyorum ama aylardır her hafta yaptırıyorum inan ovalayınca çok ağrı yapıyor sadece üstüne bastr zaten hemşireler de ovalamayı önermiyor aklında bulunsun
Jamila Nrgll evet canım bende yaptırdım acıyor amma vurulmaylada alakalı ola bilir ben başlarda çok acıyordu bir iki gün o tarafımda yatamıyordum bile sen bi başqasına da yaptır